Benvido ao antigo chuza. Esta web é de só lectura. Preme aquí para ires ao novo Chuza!
 
35votadas
pechado

Centro de investigación de primates consegue que un policía aprenda 50 palabras en galego

Científicos dun centro de investigación de primates afirman que conseguiron que un policía aprendera cinco decenas de palabras en galego. A equipa responsábel do proxecto afirma que despois de máis de un lustro de traballo intensivo están en disposición de amosar ao mundo un exemplar de policía que poida comunicar e entender 50 palabras na lingua de Castelao.

 1 comentarios en: Lecer, Humor karma: 94
10votadas
pechado

Polvo e suásticas: os nazis galegos do MRA

Samuel Lema: O nazismo galeguista é um dos grupelhos mais odiados pelos nazistas espanhois, mas nem isso nem o sentido do ridículo detém os seus membros à hora de sair a tirar fotos, publicar livros ou peregrinar a Meca. [texto em castelhano]

16votadas
pechado

Brasil: Um pinguim nada 8.000 km cada ano para se reencontrar com o seu salvador vídeo

Dindim é um exemplar de ave de Magalhães que cada ano percorre 8.000 quilómetros a nado para se reencontrar com o seu inseparável companheiro: um pedreiro de 71 anos aposentado que em 2011 o salvou dum banho de petróleo. João Pereira de Souza resgatou o animal em 2011 numa praia dum lugarinho cercano a Rio de Janeiro. Souza topou o pinguim moribundo e coberto de alcatrão. Imediatamente o lavou, alimentou-no com sardinhas durante uma semana e, uma vez são, levou o pinguim de volta para o mar. Este volta agora cada ano desde as Ilhas Malvinas.

 2 comentarios en: Lecer, Curiosidades karma: 104
12votadas
pechado

Sim, a mais longa viagem em comboio do mundo começa em Portugal

A viagem tem sido alvo de vários relatos e planos, tendo até sido realizada numa espécie competição entre viajantes, em 2011, sob o mote "Ultimate Train Challenge", de Lisboa a Ho Chi Minh (antiga Saigão), e depois repetida em anos seguintes. Já nos últimos dias, um post do Facebook com um mapa da viagem foi alvo de milhares de partilhas (Weird World, Green Savers). Um mapa que, aliás, se encontra originalmente num artigo de 2011 escrito por um blogger apaixonado pela geografia, The Basement Geographer, de Kyle Kusch, que tinha precisamente...

7votadas
pechado

Redundâncias

Os verdadeiros amigos contam-se com os dedos da mão. Que grande verdade é essa. Nom, nom me refiro ao sentido metafórico de que os amigos som poucos e tal, isso tanto me tem. A grande verdade é que se contam com os dedos da mão. Parece-me umha precisom mui necessária, porque alguém poderia confundir-se e pôr-se a contar com os dedos do pé. E concordaredes comigo que ter que descalçar-se cada vez que queiras contar é bastante pouco prático, ou?

 sen comentarios en: Lecer, Humor karma: 87
16votadas
pechado

Guia de línguas minoritárias imaxe

O galego, um idioma dubitativo.

 sen comentarios en: Lecer, Humor karma: 79
13votadas
pechado

Fábrica intelixente 4.0

2.bp.blogspot.com

 6 comentarios en: Lecer, Humor karma: 76
15votadas
pechado

Uruguai tem uma ponte que é também uma rotunda

Rafael Viñoly projetou uma ponte sobre a Laguna Garzón para os condutores poderem apreciar a paisagem. Os peões também têm passagens no centro da rotunda. A ponte foi inaugurada o ano passado.

17votadas
pechado

'Que a sorça te acompanhe!!' imaxe

Star Wars no furancho:

3.bp.blogspot.com

 sen comentarios en: Lecer, Humor karma: 77
13votadas
pechado

Rondalla de Bembrive toca músicas de Dragon Ball vídeo

Fragmento da actuación da rondalla da S.C.D.R. Helios de Bembrive (cchelios.com ) no Certame de Rondallas 2016 de Vigo, onde interpretan dúas músicas da banda sonora de Dragon Ball ao estilo tradicional galego. A primeira é o tema BGM Prologue & Subtitle de Dragon Ball Z, a musiquiña que soa de fondo nos prólogos dos episodios de Dragon Ball Z; e a segunda é 魔訶不思議アドベンチャー! (Makafushigi Adobenchā!), a canción de abertura de Dragon Ball.

9votadas
pechado

Nobel para Secundino Chao pola sua hipótese de 1982 em teoria política

Evidencias empíricas demostraran a passada jornada a validez da sua hipótese científica. "Quero dedicar este premio a todos aqueles que acreditaran en min en cada manifa destas últimas décadas. Sabía que o tempo me daría a razao". Ele tivo palabras de ánimo para os votantes do PSOE.

 1 comentarios en: Lecer, Sexo karma: 96
11votadas
pechado

Stephen Hawking aconselha não destapar a corrupção do Exército Espanhol

O físico Stephen Hawking lançou a petição em Zurique, onde se acha a refletir sobre a extraordinária carga de neutrinos cínicos que se desprenderam da frase “regeneración democrática”, pronunciada polo Partido Popular espanhol, e à que o cientista britânico conveio em chamar “Singularidade de Cospedal-Rajoy”. “É inaudito que ninguém saisse lastimado daí”, afirmou. Sobre o perigo de destapar a corrupção no exército espanhol advertiu: "Poderia formar-se um buraco de minhoca de caralho".

15votadas
pechado

Tempos Galegos: Cristiano Ronaldo entra a formar parte de AGAL

Todo apunta a que os discretos resultados que está a obter o seu clube, o Real Madrid, levan ao astro luso a buscar novas vías de escape e de futuro, desta volta e segundo infoman desde a dirección da propia AGAL, o futbolista pasaría a formar parte da Associaçom Galega da Língua(AGAL) buscando así afianzar unha visión intelectualoide de si mesmo.

 3 comentarios en: Lecer, Humor karma: 87
10votadas
pechado

É melhor bicar-se que meter-se coca vídeo

Versom melhorada do spot de Nós - Candidatura Galega, com música de Os da ria e a apariçom estelar do nosso querido presidente Feijóo acompanhado do seu amigo (e narcotraficante) Marcial Dorado.

 1 comentarios en: Lecer, Humor karma: 77
13votadas
pechado

Mariano Rajoy Brey: "oito apelidos galhegos" [ESP] vídeo

Trás o sucesso nos cinemas espanhóis de "Ocho apellidos vascos" e a recente estreia da sua seqüela "Ocho apellidos catalanes", chega a comédia do Natal: "Ocho apellidos gallegos" ["Oito apelidos galhegos"], protagonizada por Mariano Rajoy Brey, ainda que podiam ter participado também outros conhecidos galhegos como Feijó, Franco, Fraga, Filgueira, ...

 sen comentarios en: Lecer, Humor karma: 84
« anterior12345...84» seguinte