Benvido ao antigo chuza. Esta web é de só lectura. Preme aquí para ires ao novo Chuza!
 
10votadas
pechado

Sucesso da Xunta no control do gasto social

En 2015 1.000 galegos que ja tinhan o dereito a cobrar prestación reconhecida morreron antes de ver un peso. Na Galiza hai uns 41.500 beneficiarios cobrando. Durante o bipartito reconhecéranse 28.500 prestacións e nos case 8 anos de goberno do PPdeG 14.000 persoas entraron no sistema. A lista de espera para lograr o reconhecemento da prestación segue a aumentar, con máis de 27.000 persoas en agarda a mediados do ano pasado. Nota do chuceiro: agarda debe ser a que está na desembocadura do Minho, provincia de Ponte-vedra.

16votadas
pechado

Morreu Antonio Docampo, o homem mais velho da Galiza que so bebia vinho

O seu filho diz "Se ele produzia 60.000 litros por ano, ele mantinha 3.000 litros para si mesmo"

11votadas
pechado

Morreu o actor Alan Rickman, o professor Snape em Harry Potter

Alan Rickman, o professor Snape dos filmes de Harry Potter, morreu em Londres aos 69 anos. O actor e realizador britânico sofria de cancro e o seu falecimento foi anunciado esta quinta-feira pela família, tendo sido noticiado primeiro pelo jornal The Guardian.

12votadas
pechado

David Bowie fina aos 69 anos

Revolucionário no estilo musical, David Bowie, uma das grandes referências da música pop/rock dos anos 70 e 80 morreu esta noite, após uma batalha contra o cancro O filho, o realizador Duncan Jones, confirmou a notícia, um comunicado foi publicado nas redes sociais. “David Bowie morreu em paz, rodeado pela família depois de de uma batalha de 18 meses contra o cancro”, podia ler-se no comunicado.

26votadas
pechado

Finou Neira Vilas

O autor de 'Memorias dun neno labrego' faleceu hoxe, aos 87 anos de idade. Toca despedirse dun dos grandes das nosas letras galegas. Nado en Gres (Vila de Cruces) no 1928, o escritor sempre lembrou as súas raíces. "Fillo de campesiños, pero pobres", era o maior de sete irmáns. Así, cunha humildade que o caracterizaba, sempre o lembraremos por aquela frase que o definía como escritor "escribo porque escribo en galego". Entrevista na Radio Galega do 31 /10/ 2014 crtvg.es/rg/podcast/os-almorzos-os-almorzos-do-dia-31-10-2014-920098

11votadas
pechado

Seis mortos por atropelo nun rally ao pasar por Carral vídeo

Un dos participantes saíu da estrada e atropelou umha vintena de afeccionados. A Garda Civil confirmou que hai seis mortos, catro mulheres e dous homes e máis dumha ducia de feridos, entre eles tres nenos. Os feridos están sendo trasladados ao CHUAC. Fontes da organización do rally indican que os afeccionados atropelados estaban numha zona restrinxida ao público e que foron avisados en varias ocasións para que se retirasen. O rally foi suspendido despois do accidente.

13votadas
pechado

Localizan debaixo da ponte de Monte Porreiro o corpo da mulher desaparecida o venres (6ª feira)

O cadáver de Agnieszka Ewa Czarnecka-González, de orixe polaca, foi atopado por membros de Protección Civil de Pontevedra que rastrexaban na zona en companha de familiares e amigos da mulher desaparecida. Agnieszka Ewa, de 34 anos, vivía co seu marido e a filha de nove anos en Vilalonga, Sanxenxo, e desapareceu cando ía facer un exame ao centro da UNED en Pontevedra.

12votadas
pechado

Finou Bento da Cruz, o portugués que narrou a guerrilha antifranquista galega

Filho e neto de lavradores, nasceu em Peirezes, localidade do concelho de Montalegre, a 22 de fevereiro de 1925. Até ingressar na escola claustral de Singeverga (1940) - dirigida por monges beneditinos - trabalhou na lavoura. Seis anos depois, após o noviciado, abandonou de livre vontade a vida religiosa. No #Sermos_Galiza sermosgaliza.gal/articulo/lusofonia/finou-bento-da-cruz-portugues-narrl

10votadas
pechado

A muller de Javier Fdez. que foi batería de Los Piratas, achaca a morte de seu home a unha mala praxe da Garda Civil

A muller de Javier Fernández di que non vai permitir que manchen o seu nome. Asegura que o seu home sempre foi un home cariñoso e que xamais foi un maltratador. E culpa da morte do ex-batería dos Piratas a unha mala práctica por parte do axente da Garda Civil que lle disparou. Explica que Javier sufría unha enfermidade mental, perfectamente controlada desde hai dez anos pero que empeorou recentemente cando o psiquiatra lle retirou a medicación. Andrea Montes tamén nega que Javier agredise os axentes da Garda Civil.

13votadas
pechado

A feira de abril en maio, en Noia

A feira de abril en Noia é um simpático evento intercultural que irmana os pobos e terras e gentes de España. Mesmo en maio e sufrindo un temporal de chuvia e vento como castigo vai a Noia e goza do flamenco, do gazpacho, dos pescaitos, a manzanilla e os rebujitos e desfruta do rico patrimonio musical da curtura cañí: Los Chichos, Rumba Tres e, como non, os exuberantes "Los del Río". Se pode pedir máis?

Do 30/04/2015 ata o 02/05/2015
28votadas
pechado

Para o New York Times, em matéria de liberdades espanha volta ao regime de Franco, diz num duro editorial

O principal objetivo da lei, diz o editorial, é ajudar o Partido Popular a manter o controle do poder e desinflar as crescentes protestes contra as suas políticas. A lei mordaça, continua, é como um retorno aos dias tenebrosos do regime de Franco: '[A lei] não tem lugar numa nação democrática, porque os espanhóis, como cidadãos da União Europeia, têm mais direitos que o virtual de protestarem pacificamente e coletivamente.' Remata pedindo à Comissão Europeia que condene rapidamente a nova lei, tal como já fizeram as Nações Unidas

23votadas
pechado

Morreu Manoel de Oliveira. A obra nunca acaba

O cineasta português Manoel de Oliveira morreu esta madrugada aos 106 anos. O mestre do cinema trabalhou até aos últimos dias. Fez 47 filmes em 90 anos de carreira.

13votadas
pechado

Falecem dous marinheiros em augas da Costa da Morte

Dous marinheiros de Laje (Bergantinhos) sofreram o naufrágio da sua gamela cando trabalhavam o polvo com mau tempo. O mar deixou os seus corpos sem vida na praia de Soesto.

11votadas
pechado

Finou a primeira realizadora portuguesa

Máis -> ir.gl/8913d1 Bárbara Virgínia, a primeira mulher a realizar um filme em Portugal, nasceu em Lisboa em 1923 e do Teatro passou para o Cinema como atriz nos filmes “Sonho de Amor” (1945) de Carlos Porfírio e “Aqui Portugal” (1947) de Armando de Miranda. Mas é com apenas 22 anos que se estreia como realizadora com o filme “Três Dias Sem Deus” (1946). Este foi o seu primeiro e único filme no papel de realizadora e atriz, tendo sido escolhido para, ao lado do filme “Camões”, de Leitão de Barros, representar Portugal..

15votadas
pechado

Falece José Tojeiro, vizinho de Carinho e autor de droja no colacao (Esp) vídeo

Falece José Tojeiro. D.E.P(az) youtube.com/watch?v=Q8dDsd5Rcjk

« anterior12345...18» seguinte

Chuza