Benvido ao antigo chuza. Esta web é de só lectura. Preme aquí para ires ao novo Chuza!
 
16votadas
pechado

Portugueses estão a mudar a dieta. Para pior imaxe

Pão, batatas, leite, porco e vinho estão no topo das preferências das famílias. Nutricionistas afirmam que as refeições têm muitas calorias e apelam para que fruta, hortícolas e leguminosas estejam mais à mesa. Começamos com um pedido: veja com cuidado a infografia (que é surpreendente, garantimos) que abre o artigo, na qual pode observar detalhadamente quantos quilogramas de cada alimento é que...

23votadas
pechado

Autarca de Lalín rebenta festa “elitista e de prensa rosa” do nacionalismo espanhol na GZ

“Trátase de recuperar a esencia da festa, para que sexa do pobo e para o pobo", disse o rexedor de Lalín que criticou o carácter “elitista” dos últimos anos. Entre as novidades hai a entrega do galardón 'Aldea Singular' e o 'Cocido LGTB'. Cuínha criticou que a Encomenda do Cocido, unha sociedade gastronómica sen ánimo de lucro que se constituíu en 2000, convertiuse nos últimos anos “nun claro exemplo de acto propagandístico para contentar os amigos políticos". Suprímese por fin esa propaganda do nacionalismo espanhol e as reportages dela nacoz.

16votadas
pechado

Bacalhau e polvo ainda são a tradição, mas há quem prefira capão e litão

O bacalhau e o polvo continuam a ser os principais pratos do Natal em Portugal, como confirmaram alguns “chefs”, apesar de algumas localidades manterem tradições diferentes, como o capão em Freamunde, o litão (um peixe da família do tubarão) em Olhão, o borrego no ribatejo e as sandes de carne em vinha de alhos na Madeira. A tradição do bacalhau e do polvo vem do tempo, até finais do século XVI, em que a semana que antecedia o dia de Natal era período de abstinência, que proibia o consumo de carne.

13votadas
pechado

'Fogar de Estrella Galicia'. Marca de cervexa emprega o himno galego na publicidade vídeo

A compañía cervexeira Estrella Galicia presenta unha nova campaña publicitaria na que utiliza o himno galego como elemento identitario e comercial. Botou man dun estudo para coñecer as reaccións que o poema de Pondal provoca nos galegos. Así, tres de cada catro galegos recoñece os dous primeiros versos do himno e o 85,8% dos enquisados cre que representa moi ben a Galicia. | Via: galiciaconfidencial.com/noticia/26733-himno-galego-convertese-marca-col

13votadas
pechado

Descoberta alga marinha com gosto de bacon

Para quem ficou mal com a notícia de que bacon causa câncer, nada como um dia após o outro: pesquisadores da Universidade do Estado de Oregon, EUA, desenvolveram uma varieadade de algas dulse (Palmaria sp.) que, quando fritas, tem gosto de bacon e o dobro do valor nutricional da couve.

9votadas
pechado

O terceiro segredo da Francesinha

aniel David da Silva, natural de Terras de Bouro. Ainda jovem foi trabalhar para um restaurante em Lisboa, as Berlengas, e mais tarde emigrou para a Belgique e France, para trabalhar na hotelaria como barman. Na altura, Daniel conhecia bem a cozinha francesa e na base da francesinha terão estado as receitas de croque-madame (uma espécie de tosta mista com ovo estrelado), de croque-monsieur (outra tosta mista mas servida com molho branco e mostarda de Dijon) e, sobretudo, o molho welsh rarebit, conhecido por ser picante.

21votadas
pechado

Descobren que beber licor de herbas é bo para a saúde

Unha tese doutoral de Ourense revela que beber un chupo é saudábel, aínda que alerta sobre o uso do fiúncho na elaboración. A investigación rematou co estudo do produto final a través da análise de licores e augardentes comerciais e envellecidos en barricas de Quercus alba, Quercus petraea e Quercus robur das rexións de Limousin e Galicia e a mestura de ambas. Como resultado obtivo-se a potencialidade do carballo galego debido ao maior extracto de compostos fenólicos con características antioxidantes.

15votadas
pechado

A tuiteira Kukinhas publica o seu primeiro libro de receitas

Ola a todos! Esta entrada é ben diferente ás de sempre, mais non por iso é menos especial, senón todo o contrario. Había tempo que xa rondaba pola miña cabeza a idea de facer un pequeno libro onde puxera as miñas receitas larpeiras favoritas. O problema era que non sabía nin por onde comezar…evidentemente non teño tanto público como para que ningunha editorial me ofrecera facer o libro, así que tiña que facer como coas receitas, poñerme coas mans na masa.

14votadas
pechado

Porco con ameixas

Este guiso é típico da zona sur de Portugal, o Alentejo, sendo coñecida noutras zonas do país coma “porco á alentejana”. Ten unha elaboración bastante longa, hai que mariñar a carne o día antes, pero queda un sabor tan especial que ben paga a pena. A carne de porco pode ser de varios cortes, pero queda mellor un que teña graxa, tipo paleta.

16votadas
pechado

De Taiwan com amor: um mapa da comida portuguesa imaxe

Leslie chegou a Lisboa no final de fevereiro. Durante um mês esticou uma folha de papel de cenário de quase dois metros na mesa de mais 30 restaurantes. Falava com donos, turistas, locais. Perguntava o que se comia em Portugal, em Lisboa, no Algarve. O que tomam os portugueses ao pequeno-almoço? E ao lanche? Que crustáceos se usam num arroz de marisco? Tudo o que lhe contavam — e tudo o que comia — saltava para aquele rolo de metro e meio. Entre 21 e 31 de março, o Studio Teambox, na Lx Factory, mostrou os trabalhos de Leslie e de...

18votadas
pechado

Há milho transgénico na tradicional broa portuguesa

A tradicional broa de milho, um item simbólico da gastronomia regional portuguesa, está a ser feita em parte com milho geneticamente modificado, sem que o consumidor tenha disso qualquer conhecimento. Análises a amostras recolhidas nalguns pontos do país revelam que nos distritos de Braga, Porto e Viana do Castelo há broa com milho transgénico em quantidades que obrigam a uma rotulagem específica, dizendo que o produto contém organismos geneticamente modificados (OGM).

22votadas
pechado

O carballo galego é o mellor para envellecer augardente

Entrevista a Raquel Rodríguez Solana, autora dunha tese sobre a elaboración de bebidas con augardente na Galiza. A continuación o carballo de orixe francés foi o que se aproximou en resultados ao galego e por último o carballo americano, sendo o menos apto para o envellecemento deste tipo de bebidas. Na actualidade, algunha empresa galega xa emprega o carballo galego para envellecer os seus destilados ademais existe unha marca moi coñecida de malta escocés que tamén o utiliza adquirindo unhas cualidades únicas no produto final.

15votadas
pechado

'Brétema', auga de mar da Costa da Morte tratada para consumo humano, já á venda

Coido de Sabadelhe (Terra de Soneira) comercializa 'Brétema', auga de mar para uso culinário, preferentemente, que extrai neste ponto da Costa da Morte para depois filtrar e analisar adequadamente.

16votadas
pechado

Indústria financia estudos pró-cerveja

Uma nova estratégia das cervejeiras é propagar o conceito de que a bebida traz benefícios à saúde, com supostos efeitos antioxidantes e anti-inflamatórios. Elas se baseiam em uma série de estudos, muitos financiados pela própria indústria, que mostram que a cerveja pode reduzir os níveis de gordura no sangue, combater a hipertensão e mesmo ajudar no emagrecimento. A Fundação Europeia de Pesquisa do Álcool (ERAB) financiou, desde 2003, mais de cem trabalhos relacionados ao álcool, e conta com o suporte financeiro de 5.000 cervejarias

18votadas
pechado

Paródia "Comendo" promove fumeiro de Montalegre vídeo

Conhecida pelas curiosas adaptações musicais com que promove um dos eventos mais importantes de Montalegre, a Feira do Fumeiro e Presunto de Barroso publicou no YouTube o vídeo da próxima edição do evento. "Bailando", de Enrique Iglesias, é o mote da paródia "Comendo", de Henrique Capelas. O vídeo promove a Feira do Fumeiro, que, em 2015, decorre de 22 a 25 de janeiro. Veja o vídeo.

Do 22/01/2015 ata o 25/01/2015
« anterior12345...16» seguinte

Chuza